2009. szeptember 7., hétfő

Szeptember 7. Hétfő

Nagyon rohan az idő, már egy hete dolgozom... és 36 nap múlva Sion is ideér :):)
Tegnap nem igazán csináltam semmit, csak olvastam meg elvoltam.
Illetve eléggé felhúztam magam, mert mondtam Julia-nak, hogy mégiscsak írjuk ki a nevemet a postaládára, mert a rendőrségtől majd jön a válasz a tartózkodási engedélyről. Erre azt mondta, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert a posta csak akkor hozza ki a leveleimet, ha regisztrálva vagyok náluk az adott címen. Ami viszont csak albérleti szerződéssel lehetséges. Ami viszont nekem nincs, mert úgy beszéltük meg, hogy 4 hónapra az csak egy felesleges macera. Viszont Julia azt mondta, hogy amikor ő Stavanger-be jött és egy barátjánál lakott szerződés nélkül, fizetnie kellett havonta kb 100 koronát, hogy kihozzák a postáját... Szóval kissé kiakadtam, hogy milyen dolog már az, hogy az ember gyakorlatilag nem kapja meg a postáját... Végülis írtam emailt a postának, hogy mi a helyzet ilyenkor és hogyan kaphatnám meg a leveleimet és azt írták, hogy használjam ezt a címet meg az én nevemet c/o-val (ez azt jelenti, hogy rövid ideig tartózkodok az adott címen) és akkor meg fogom kapni... hát most kiírtuk így a nevemet és Julia szerint meg fogom kapni a választ attól függetlenül, hogy a tartózkodási engedélyes papírba nem így írtam bele (pedig szerintem így kellett volna, de honnan kellett volna nekem ezt tudni...)... Reméljük a legjobbakat, én várok, aztán majdcsak lesz valami. Gondolom ha nem kézbesítik ki, akkor visszamegy a rendőrségre, onnan meg csak értesítenek, meg kellett adni emailt, telefont, mindent... Ha meg nem, akkor pech.
A mai reggelem kicsi keveredéssel indult, mert nagy nehezen épphogy beestem 09:03-ra Karihoz, aki rámnézett és közölte, hogy nekem lent kellene lennem 9-11-ig a film és zene részlegen Anne Liss-szel... Amit én teljes mértékben elfelejtettem, mert nem kaptam meg a plan-omat erre a hétre. Lecaplattam a film és zenéhez és az első szembejövő nőt megkérdeztem, hogy hol találom Anne Liss-t, mert hogy egyáltalán nem emlékeztem, hogy ki is ő, annyi emberrel találkoztam már. Persze közölte, hogy ő az, úgyhogy nem győztem bocsánatot kérni, de csak nevetett, hogy teljesen megérti :)
Anne Liss végigmutogatta az ALEPH-ben az összes kölcsönzéssel, olvasókkal, foglalással, példányokkal kapcsolatos dolgot, vagyis szinte minden olyat, ami előjön ha az ember az olvasószolgálatban csücsül. - Változatlanul remélem, hogy nekem ebben minél később lesz részem...
A fejtágítás viszont véget ért kb 10-kor, hiába mondtam, hogy nekem 11-ig itt kéne ülnöm, azt mondta, hogy ennék többet ő nem tud mutatni.
Visszamentem Karihoz, akitől megkaptam a plant, de mivel ezen a héten nem ő lesz a kontaktperson-om, ezért a mai napra, meg a következő hetekre írta meg nagyvonalakban. Szóval a következő egy hónapi tervben szerepel egy hét az új fiókkönyvtárban nyitás előtt, ahol megtapasztalhatom milyen könyvtárt költöztetni, illetve berendezni (és Jesper, a dán fiúka lesz a konktaktperson-om, úgyhogy fel kell fejlődnöm addigra dánból, mert alig értem amit mond:)), 2 hét könyvtárközi kölcsönzés és egy nap börtönkönyvtár is (na ennek nem tudom, hogy örüljek, vagy ne...:))
Utána folytattam a pénteken elkezdett munkát, az útikönyvek voltak rámbízva, országonként, nagyobb területenként kellett információs címkét gyártanom hozzájuk (- valaki, aki könyvtáros: hogy hívják ezt a bigyót, ami a polcon könyvek között mutatja az adott témát, vagy ETO számot, vagy a legtöbb helyen csak az ABC adott betűjét és az olvasónak segít eligazodni????-), ezzel el is szórakoztam vagy 2-ig, tök jó volt.
2-kor becsatlakoztam Egill-hez a szakkönyvtár részen az olvasószolgálatba, de leginkább csak a nyelvtanulásról, a norvégról meg az irodalomról beszélgettünk :)
Holnaptól a héten Carolyn lesz a főnököm (aki oslói és nagyon szépen, érthetően beszél és eddig nagyon kedves volt, viszont fogalmam sincs melyik részlegen és mit dolgozik), kíváncsian várom :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése