2009. szeptember 14., hétfő

Szept. 14 - két hete dolgozok :):)

Remek, sikerült üresen közzétennem a mai bejegyzést :) Látszik, hogy fáradt vagyok...

Ma Kari-val dolgoztam egész nap. A délelőtt az útikönyvek közé szánt országneves bigyók (amiknek még mindig nem tudom a nevét magyarul) kinyomtatásával és kivágásával telt. Főleg kivágásával, mert a könyvtárnak vannak mindenféle erre a célra szolgáló gépei, de az egyik nem működött, a másiknak meg nem jöttünk rá a használatára, szóval végülis mindenféle telefonos és titkárnői segítség után kb délre lettem/lettünk készen vele. Szerintem egyszerűbb lett volna, ha fogok egy ollót és kivágom kézzel, de Kari szerint az úgy csúnya lett volna... :)

Közben hívott munka ügyben a csávó, hogy olvasta az önéletrajzomat és pont ilyen embert keresnek, de mondtam, hogy most ez januárig esélytelen és igazából én csak azért küldtem el az önéletrajzomat, hogy lássam, hogy lenne-e rá esélyem, meg hogy megmutassam, hogy vagyok. Mondta, hogy nagyon sajnálja és akkor most jegeljük, de amint Pesten leszek és még mindig állást keresek, mindenképpen keressem meg (megadta az összes elérhetőségét), mert szerinte angol és norvég nyelvtudással + közgazdász diplomával biztos, hogy talál valami állást nekem (mert hogy ez egy ilyen közvetítő cég). Hát majd meglátjuk, mindenesetre jót tett az egómnak :):)

Ebéd után visszahozott könyvek elpakolása következett, azt hittem, hogy leszakad a hátam, és persze ez egy ilyen reménytelen dolog, sosem fogy el, mert mire azt hiszi az ember, hogy végzett, hoznak még 3-4-5 tralle-val. A legszörnyűbb az idegennyelvű részleg, meg a képregény és sci-fi, ugyanis annyira tömve vannak a polcok, hogy teljesen esélytelen még újabb könyveket rájuk rakni. De a mai vicces dolog az volt, hogy a török könyvek között találtam egy magyar nyelvűt :):):)
Szerencsére még hátleszakadás és teljes kiborul előtt jött Kari, hogy ha gondolom cseréljünk, mert ő éppen nem visszarak, hanem leszed könyveket. Ugyanis a krimi részlegnél is meg akarja csinálni az információs bigyókat úgy, mint az útikönyveknél, de ezek a polcok is annyira tömöttek, hogy nem férne oda már semmi. Így kinyomtatta azoknak a krimi-könyveknek a listáját, amiket 2 éve nem kölcsönöztek ki, és ezeket kellett bevadászni a polcokról. Ezt 4-ig csináltam, de így is csak az L végéig értem el, de úgy döntöttünk Karival, hogy elég lesz ez mára, holnap is lesz nap.

Hát most ennyi, jó fáradt vagyok, úgyhogy szép idő ide vagy oda, ma már nem megyek sehova és nem csinálok semmit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése