2009. szeptember 13., vasárnap

Szept. 12-13. szombat-vasárnap

Ugyan nem túl sok minden történt velem a hétvégén, de gondoltam azért azt a keveset is leírom, nehogy Anyának blogolvasási elvonási tünetei legyenek :P :):):):):)

Végre sikerült egy kicsit kialudni magam a hétvégén, meg gyógyulgattam is, ugyan még nem tökéletes a helyzet, de azért már sokkal jobb, mint pénteken volt. Remélem ennyivel megúsztam a megfázást, de azért lekopogom.
Tegnap olyan 1 óra felé bementem a könyvtárba, hogy a bibliográfián ügyködjek egy kicsit. Egy csomó mindent kiírtam itthon a katalógusból, de mivel ott csak a címek vannak feltüntetve, egy rakás könyvet át kellett lapoznom, hogy tényleg jók lesznek-e. Így elsőre sikerült egy kb 3 oldalas listát kreálnom, nem tudom, hogy ez sok vagy kevés, mindenesetre megnéztem, és a közgázos szakdogám bibliográfiája is kb ennyi. Mondjuk itthon még utána is találtam szimpi dolgokat a katalógusban, de nem volt már kedvem a hétvégén mégegyszer bemenni a városba, úgyhogy úgy döntöttem, hogy majd írás/menet közben begyűjtöm és megnézem őket. Persze nem jöttem el azért üres kézzel megint a könyvtárból, hoztam 5 könyvet, meg 2 DVD-t (naná, hogy azok a filmek nem voltak éppen bent egy példányban sem, amit eredetileg szerettem volna...).
A város egyébként szörnyű volt, a tömegnyomor egy light-os kifejezés erre, gyakorlatilag mindenki a centrumban nyomult. Egyrészt most lesznek a választások és mindenki meg van teljesen őrülve + a pártok standokat pakolnak ki és mindenfélét osztogatnak, másrészt pedig tegnap kezdték a könyvtár előtt osztogani a Kielland könyvet is, szóval azért is jöttek egy csomóan. De azért nagy nehezen sikerült beverekedni magam a könyvtárba. Teljesen jó egyébként így könyvtárazni, hogy szépen beteszem a cuccomat a személyzeti részen a kis szekrénykémbe és nem kell vele foglalkoznom... Sőt, mondták, hogy ha akarok, nyugodtan menjek be ügyködni az egyik irodába, de ahhoz nem volt kedvem, mert sokkal egyszerűbb volt úgy, hogy közel voltak a könyvek.
Visszafelé gyorsan berohantam még a boltba zsepit venni, mert ez a megfázás nem kímélte a készleteimet, persze mire kijöttem iszonyat nagy eső lett. Szerencsére a busz már bent állt, úgyhogy csak egy pár métert kellett az esőben szaladnom (Ja, Anya, megint eltört a kottás esernyőmben az egyik izé, fogalmam sincs mitől, mert kb 2x használtam.... :(:( ). Természetesen mire hazaértem az eső is elállt.
A nap maradék részében csak olvastam, gyönyörű, elküldésképes állapotba hoztam a bibliográfiát, és irigykedtem Sionra, aki finom koktélokat ivott, miközben én itt antialkoholista életre vagyok kényszerítve :):):) (merthogy egyrészt marha drága bárminemű alkohol, másrészt nem iszok egyedül:))

Ma verőfényes napsütésre ébredtem, de elég rendesen fújt a szél, úgyhogy úgy döntöttem, hogy csak belülről nézem a napsütést, és inkább gyógyulgatok még.
Leginkább ma is csak olvasgattam, Siont szórakoztattam, illetve fehér tojásból rántottát csináltam :)
Ugyanis itt ilyen nagyon viccesen néznek ki a tojások, kívülről totálisan fehérek:) :


Ja igen, egyet természetesen sikerült eltörnöm hazaszállítás közben :S. Szóval elgondolkodtam, hogy ha ez kívülről ilyen, akkor milyen lehet belülről, de legnagyobb megnyugvásomra sárga lett a rántotta... Igaz, hogy elég hernyadt sárga, de azért sárga és nem fehér. :)

A délutánom azzal telt, hogy poénból rákerestem a google-ban norvégos állásokra, és legnagyobb meglepetésemre találtam egy nagyon jó norvégos-pénzügyis hirdetést pályakezdőknek... Ez pont az az állás, ami teljesen jó lenne nekem, ha otthon lennék, de nem vagyok... mindenesetre azért elküldtem az önéletrajzomat, hiszen sosem lehet tudni, ha most nem, akkor talán máskor...

Most pedig már este van, még vacilálok azon, hogy az egyik kihozott filmet nézzem meg, vagy olvassak tovább... :)
Holnap indul egy újabb hét, kicsit félek tőle, mert pénteken annyira rosszak voltak a tapasztalataim a pultnál ülve, hogy nem tudom, akarom-e én ezt megint... De bízom benne, hogy a betegség elmúlásával jobb lesz a helyzet és menni fog a dolog :)

1 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, már Pécsett is lehet kottás esernyőt kapni. Nem biztos, hogy Mozart, de kotta!

    VálaszTörlés