2009. szeptember 11., péntek

09/11 péntek - nem az én napom...

A napom azzal kezdődött, hogy arra ébredtem, hogy nem kapok levegőt, marhára fáj a torkom és a nyirokcsomóim 3x akkorák, mint normál állapotban. Gyorsan megmértem, de szerencsére lázam nem volt (így valószínűleg nem H1N1), remélem nem is lesz. A helyzet egyébként a nap folyamán bevett 2 aspirin c+-tól egy kicsit javult, de nem mondanám, hogy az igazi, még jó, hogy hétvége lesz és pihenhetek egy kicsit.
Reggel 9-kor bokprat lett volna, de mivel aki tartotta volna megbetegedett, így leginkább csak egy kötetlen beszélgetés volt, ami nem is tartott 10-ig. Carolyn már fél10-kor lelépett, mert fel keleltt mennie az egyetemre, és otthagyott engem fél 12-ig egy olyan munkával, amit kb 20 perc alatt meg lehetett csinálni. Igyekeztem nagyon töntyörögni, de így is 45 perc alatt meglett. Utána még rendberaktam a biográfiákat, illetve kiugrottam a boltba és próbáltam Strepsilst szerezni, ami egyébként itt Repsils néven fut. Persze a nyamvadt boltban nem volt, és még csak 11 óra volt, szóval visszamentem a géphez, és szerencsére Sion pont akkor bukkant fel gmail chat-en, így legalább boldogítottam egy kicsit :):)
Fél12-kor megebédeltem, aztán 12-15-ig a pultnál voltunk Carolyn-nal meg egy másik nénivel, akinek nem emlékszem a nevére. Szörnyű ez egyébként, az arcokra nagyjából emlékszem, de a nevekre egyáltalán nem, és sorra jönnek oda hozzám könyvtárosok h találkozunk-e már, mert hogy ő szabadságon volt én meg nem győzöm mondani, hogy bocsi, de fogalmam sincs, annyi embernek mutatott be Kari... Aztán kiderül, hogy a legtöbbel még nem találkoztam, de olyan is volt már, akivel igen, viszont ezekben az esetekben az illető sem tudta hirtelen, hogy én ki vagyok, szóval a neki is ciki :):)
Szóval ültünk a pultban, ami ma maga volt a borzalom, azt hittem az életben nem lesz vége... a megfázás miatt teljesen be voltam lassulva, alig értettem, amit az emberek kérdeztek, sőt volt, aki be is szólt, hogy miért nem egy norvégot ültetnek ide... De azért volt akinek tudtam segíteni, csak ma többen voltak azok, akiknek nem :(:(:(
Közben volt egy kis tűzriadó is, de nem ám sziréna vagy ilyesmi, nem egy kedves férfihang bemondta h this is fire alarm, please find the nearest emergency exit and leave the building...
Szóval kimentünk, vártunk, és elég hamar visszamehettünk, nem tudom, hogy csak próba volt-e vagy mi, mindenesetre nem úgy tűnt mintha tényleg tűz lett volna.
Szerencsére aztán eljött végre a 3 óra és jöhettem, bár azt hiszem holnap is bemegyek, mert muszáj lesz dolgoznom valamit a szakdogán.
Hazafelé bementem egy másik boltba és találtam Strepsils-Repsilst, úgyh remélem holnapra javul a helyzet.
Most ennyi telt tőlem, jó hétvégét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése