2009. október 5., hétfő

Okt. 5.

A mai napom kifejezetten unalmas volt.
Összeszedtem a könyvtárközi kölcsönzésre rendelt könyveket, visszapakoltam egy csomó visszahozott könyvet és próbáltam választ találni arra a remek kérdésre, hogy létezik-e olyan méreg, ami öl, vagy elkábít bőrrel való érintkezéskor. Mert hogy a kérdés feltevője vmi könyvet ír, ahol úgy akarja kinyírni az egyik szereplőt, hogy egy mérgezett cérnaszálat tesz vki az illető kalapjába és ettől az illető felfordul... Hát mit mondjak, nem jutottam túl nagy eredményre... Talán ha egy kémiai szakkönyvtárat kérdezett volna meg az illető, többre ment volna...
Hát kb ennyi volt a napom, illetve összesen vagy 1,5 óra biztosan eltelt azzal h vártam... ma egész nap Astri-val dolgoztam és csak vártam és vártam hogy kinyögje mit csináljak... Na de nem baj, holnap Eli-vel leszek.
Itthon végre sikerült mosnom, ami nagy szó, mert már egy hete nem fértem be a mosógépbe... Egyrészt elég lassan száradnak a cuccok, mert nagyon párás a levegő, de Julia ezt még azzal is fokozza, hogy kimos egy adag ruhát, amit aztán 1-2 napig bent felejt a mosógépben... Amikor meg végre szabad lett volna a pálya, hát persze, hogy beelőzött. De ma végre sikerült :D Az élet apró örömei :)
Hát ennyi a mai nap, most azt hiszem olvasok egy kicsit, olvasom a Gyertyák csonkig égteket norvégul, elég vicces így olvasni... viszont a könyv egész jó. De ha majd lesz otthon egy kis szabad kapacitásom, elolvasom magyarul is, mert kíváncsi vagyok rá :)

1 megjegyzés: