2009. október 4., vasárnap

Okt. 2-3-4.

Pénteken gyakorlatilag ugyanazt csináltam, mint csütörtökön, könyvtárközi kölcsönzés oda-vissza.
A délelőtti rész, amikor a mi könyvtárunk kölcsönöz másik könyvtárnak, gyakorlatilag csak annyiból áll, hogy meg kell nézni a beérkezett rendeléseket, kell írni egy statisztikát (nagyon professzionális módon huzogálja a néni a strigulákat) és be kell gyűjteni a dokumentumokat a különböző részlegekről. Néha ez 3 perc alatt megvan, néha kicsit nehezebben megy - főleg, amikor a film és zene részlegről kell valami, mert ott érdekes módon mindig eltűnik minden a rendszerben, hiába vannak bent a dvd-k a katalógus szerint, pénteken pl 3-an kerestünk valamit és egyszerűen nem találtuk meg... És hát ez megy egész végig, rendelés kinyomtatás, statisztika, begyűjtés. És amikor kész, kezdődik elölről. Mondjuk ez is jó kis fogyasztó edzés, rohangál az ember egész nap fel-le.
Délután Eli-vel pedig mi rendelünk meg mindenfélét másik könyvtáraktól. Ez kicsit izgibb - már ha van beérkezett kérés. Pénteken nem igen volt...
És gyakorlatilag egész jövő héten ezt fogom csinálni, izgi lesz :)

Tegnapra könyvtárazást és szakdolgozat írást terveztem, de az időjárás keresztbehúzta a számításaimat. Olyan borzalmasan esett az eső, hogy nem bírtam magam rávenni, hogy felöltözzek és kimenjek. Gyakorlatilag vízszintesen esett és iszonyatos szél volt egész nap... Úgyhogy próbáltam itthon kezdeni valamit magammal. Persze a norvégos szakdogához nem tudtam hozzákezdeni, de elkezdtem legalább a könyvtárost, írtam pár oldalt. Kár, hogy arra nincs olyan kötött határidőm, mint Hildánál..
Közben persze azért filmeztem is, hogy valami érdekes is történjen :)

Ma az időjárás változatlan, minden vízszintes, eső is, fák is, szóval a könyvtár megint törlődött. Ráadásul megnéztem, és azok a könyvek, amik nekem kellettek volna a héten okt. 27-ig ki vannak kölcsönözve, úgyhogy muszáj lesz valami mást kitalálnom. Mondjuk nem az első fejezetet kezdem el írni... :s Hilda örülni fog neki...
Remélem azért holnapra változik az idő, mert ez elég ijesztő. Egyébként is hideg van, a hőmérséklet olyan 10 fok körül mozog, nekem meg csak 10 nap múlva érkeznek a vastag pulcsijaim - de nem hiányzik ehhez még az extra elázás, vagy az hogy elfújjon a szél... Mondjuk amúgy is vannak érdekes dolgok, pl ha borul az idő, általában melegebb mint, mint amikor süt a nap, illetve amihez nem tudok hozzászokni, hogy sokszor esik az eső, miközben verőfényesen süt a nap...igaz, ilyenkor nagyon szép utána, mert egyszerre több szivárványt is látni, na de akkor is, elázni a napsütésben... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése