2009. november 23., hétfő

November 23. - nem az én napom...

Ma reggel felébredtem és ahhoz képest, hogy mindig én vagyok az utolsó aki felkel reggelente, ma nem volt senki sem ébren. Nyilván, hiszen Juliának csak délután volt órája, Galina pedig beteg (megkérdeztem tegnap milyen betegség, Julia egyből rávágta, hogy nem H1N1 bár nem tudom honnan tudja, mivel nem voltak orvosnál... amúgy meg megint meg kellett hogy állapítsam, hogy ezek családilag nem normálisak, a megfázott, lázas csaj egész éjjel nyitott teraszajtónál aludt miközben kint jó ha volt 5 fok...). Szóval, mindenki aludt, ami nem lett volna baj, ha Julia nem a nappaliban aludt volna - ugyanis a lakás amerikai konyhás, és így nem tudtam bemenni a konyhába. Se reggeli, se reggeli kávé, se ebédre szendvics gyártás. Igyekeztem nem felhúzni magam, úgy döntöttem, hogy elmegyek az eggyel előbbi busszal, veszek útközben kaját és megreggelizek a könyvtárban, ott van kávé is. Persze a bolt, ahol kaját akartam venni átalakítás miatt zárva volt. Gondoltam nem baj, még útbaesik egy pékség meg egy kisbolt is... Persze kisbolt szintén zárva, pékségben meg éppen csak kávé volt, a kajákat akkor sütötték. Nehéz szívvel lemondtam a reggeliről, gondoltam kibírom fél12-ig, úgyis akkor van ebéd. Bementem a könyvtárba, lecuccoltam, felmentem hogy igyak legalább egy kávét, erre nem volt a polcon/szekrényben se egy tiszta bögre, se egy tiszta pohár... végül sikerült találnom egy take away papírpoharat, úgyhogy legalább a reggeli kávézást sikerült megejtenem nagy nehezen. Mivel még volt egy kis időm, gondoltam visszaviszem a kikölcsönzött könyveimet (jó sok és jó vastagok). Lecipeltem az automatához --- persze az automata nem működött... így kénytelen voltam visszacipelni...
Bementem a registreringsrom-ba, ahol ezentúl dolgozni fogok, ahol Kerstin igen csak elcsodálkozott, hogy jé az ma van, amikor én jövök... majd rájött hogy ja tényleg és tudta is, csak múlt héten szabin volt és teljesen elfelejtette... úgyhogy persze hirtelen azt sem tudta hova kapjon. De végülis magához tért és megbeszéltük a dolgokat. Most már végig vele fogok dolgozni, először cd-ket segítek neki regisztrálni, aztán később majd jönnek a könyvek is. Szerencsére a norvég MARC nem különbözik nagyon sokban a magyar MARC-tól + előre kész űrlapokkal kell dolgozni, tehát csak néhány mező van, amit ki kell tölteni. De azért így is kreatívnak kell lenni, főleg amikor a cd-ről nem lehet megállapítani, hogy melyik a cím és melyik az előadó... vagy például ha az egész törökül van :D
A sikersorozatom folytatódott ebédnél is folytatódott. Kimentem, hogy vegyek egy szenyót ott ahol néha máskor is szoktam --- persze az már elfogyott mire odaértem (fél12)... mindegy, vettem mást. Felmentem, akartam szénsavas vizet engedi a vízautomatából... erre persze hideg és szénsavas víz nem jött belőle, csak forró...
Na itt elegem lett a napból, úgyhogy visszamentem az irodába, katalogizáltam tovább, aztán munka után egyenesen jöttem haza, remélem ennyi volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése