2009. november 14., szombat

november 12-13.

Hihetetlen, hogy már megint eltelt egy hét, már csak 5 hét és megyek haza...

Csütörtökön megint pakolással kezdődött a nap - ugyanis a visszahozott dolgokat napközben nem igen pakolják vissza, mindig csak másnap reggel. Aztán kitört itt is a karácsonyi hangulat, fel kellett cipelnem a raktárból a karácsonyi készleteket. A cdkkel még nem volt gond, de a kották már problémásabbak voltak, mert azt szekrényestül kellett volna felhozni egy narancssárga izé segítségével (amit Sion szerint kézitargoncának hívnak), de ez már nem ment... szóval szóltam Olav-nak és ő végülis felhozta helyettem. De neki is eltartott egy ideig, amíg visszaért, úgyhogy gondolom neki sem volt egyszerű. Ezek után a cdket szét kellett szedni, a borítókat betenni a karácsonyi polcra, a cd-ket pedig a többi cd közé. A cdk egyébként amikor bekerülnek a rendszerbe kapnak egy számot, és a szerint állnak sorban. Ez olyan szempontból tök jó, hogy amikor a pultnál az ember odaadja a borítókat a könyvtárosnak, a könyvtárosnak csak a számokat kell néznie és az alapján nagyon gyorsan megtalálja az adott cdt. Viszont a visszapakolás már macerásabb éppen azért mert mindent pontosan a helyére kell rakni.
Délután Olav-val megrendeltük Bookline-ról a magyar zenéket és filmeket, nagyon vicces volt, mert én fordítottam neki a magyar Bookline-t... :)
Utána még egy kicsit pakolásztam, aztán vége is lett a napnak.

Pénteken szokás szerint pakolás, meg egy kis innleveringsautomat, aztán 11-kor Kari-val volt találkozóm, megbeszéltük, hogy elmegyünk enni.
Délután Ingrid Marie-nak segítettem kottákat selejtezni, aztán a nap végén még egy óra inneleveringsautomat...

Most pedig megint szombat van és megint itt tornyosodnak a szakdolgozathoz a könyvek, jó lenne lassan írni is valamit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése