2009. december 16., szerda

Utolsó napok

Egil tegnap közölte, hogy ma fényképezni fogunk. Én azt hittem, hogy a könyvtárat, kiderült, hogy engem. Ha ezt tudtam volna, akkor normálisabban felöltözök... és mondjuk megmosom a hajam...
Na de itt van pár kép, hogy "dokumentálja a munkákat, amiket végeztem". (és kicsit sem feltűnő, hogy ugyanaz a ruha van rajtam mindegyiken... :))

Registreringsrom - az asztalom az utolsó egy hónapban

Kultur - karácsonyi hangulat


Reservering - próbáld meg megtalálni az előjegyzett könyvet, ami nincs a helyén

Trallevakt - a kedvencem

Lær norsk! - Tanulj norvégul!

Kultur, skranken - olvasószolgálat (1.)

Barnevern (gyerekvédelem) és blindebok (témajelölő izé)

Skolebiblioteksentralen - "nagy megbeszélésben" Ann Helennel

Fakta, skranken - olvasószolgálat (2.)

Babar - olvasószolgálat (3.)

Gyerekkönyvtár - felnőttekkel, a gyerkőcök nem látszanak ki a polcok közül

Fjernlån - Könyvtárközi kölcsönzés ElivelSzerencsére többre nem jutott idő, ez is éppen elég volt...

Egyébként mindenki nagyon aranyos kérdezgetik, hogy mikor is utazok és amikor mondom hogy pénteken, nagyon sajnálják, hogy elmegyek... És persze mindenki megkérdezi, hogy örülök-e, hogy hazamegyek, mert ez egy hülye kérdés, amire nem lehet normálisan válaszolni. Mert ha azt mondom, hogy igen, akkor az olyan, mintha nem érezném itt jól magam, ha meg azt mondom, hogy nem, az meg milyen már...

Tegnap volt az utolsó magyarórám Hilde Lisével. Nagyon aranyos, mert kivisz pénteken a reptérre autóval. Pedig hajnali fél ötre kell értemjönnie... És kaptam tőle könyvutalványt, amitől először kicsit kiakadtam, hogy te jó ég, újabb könyv, hova fogom pakolni.. de aztán végül szépen kijött belőle az új Erlend Loe könyv, meg még egy másik, szóval kit érdekel a súlykorlát... :D:D:D

Nem is tudom mi írjak még, kicsit össze-visszák a gondolataim, van még pár dolog amit el kell intéznem. Bár nagyjából már minden ajándékot megvettem, még köszönőleveleket kell írnom holnapra, meg el kellene kezdeni átnézni a cuccomat, hogy mi az ami kell és mi az amit ki lehet dobni. Arról pedig nem beszélve, hogy be kéne fejezni egy könyvet, ami még nálam van...
Szóval azt hiszem most megyek is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése