2009. december 10., csütörtök

Christmas is all around me

Ma megejtettük a karácsonyi reggelit a könyvtárban. Tegnap nagy nehezen sikerült megsütnöm a pogácsát, már azt jó hogy nem látta senki, ahogy egy a célnak egyáltalán nem megfelelő lábosban összegyúrtam a tésztát... De az orosz csajoknak nagyon ízlett, rögtön el is kérték a receptet. Viszont a norvégok tiszta furák voltak, magában nem tudtak vele mit kezdeni, és elkezdtek mindenfélét enni hozzá... felvágottat, sajtot, kiwit, volt aki megkente lekvárral meg vajjal... fura volt... de ízlett nekik :) Rengeteg kaját összehordtunk (lásd a képen) úgyhogy kb. csak a fele fogyott el, így a másik felét felvittem az ebédlőbe és hagytam egy papírt, hogy Orsi által gyártott magyar pogácsa. És mikor 3-kor visszamentem a dobozért, gyakorlatilag mind elfogyott! :) És egy pasi, aki jugoszláv, teljesen oda volt, hogy milyen jó :) Szóval úgy látszik ez ilyen keleti ízlés szerinti kaja :)

Mivel dupla adagot sütöttem, nekem is maradt belőle egy csomó, szóval egy ideig még pogizhatok :)

Ma engem is megtalált a Mikulásom, kaptam tőle egy nagy marcipán szeletet, meg egy mandarint. A mandarint gyors mozdulattal tovább is adtam az én alanyomnak és kapott rá egy papír angyalkát is :)

Holnap megjön a karácsonyfa is a könyvtárba (nem tudom írtam-e, de itt a lakásban már egy hete felállították és feldíszítették), és holnap este lesz karácsonyi buli is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése